luni, 13 februarie 2012

VALENTINE”S DAY ALTFEL

                     Aflată, să spunem cu un termen pretențios, în convalescență, prietenii știu de ce, m-am gândit la o zi a valentinilor altfel, ca un semn pentru mine, cea de aici și de acum, și ca un semn pentru prieteni, și ca un semn pt vizitatorii acestui...blog-boutique, mulțumindu-le pt fidelitate.



                                         Bunicii bunicului meu matern, Dariu și sora sa, 1939



                                                 Străbunica mea, mama aceluiași bunic matern , Dariu




                                                     Alți străbunici, părinții Iulianei, bunica maternă



                                                                    Mama, cu păpușa



Eu, la vârsta fiului meu, alături de bunica și unchiul meu, cel care mi-a prilejuit acest
do you remember that time


Va urma...




                 

2 comentarii: